Баннер
 


Increase Font Size Option 6 Reset Font Size Option 6 Decrease Font Size Option 6

Автор: Александр Админов

Поступили пропозиції внести зміни в діючі Настанови.Виносимо їх на обговорення. Бажаючи внести свої зміни можуть подати їх в коментарях до теми або(якщо вони великі за обсягом вислати електронною поштою голові пішохідної комісії, бажано в тій же формі що і тернополяни- коліром виделено те, що пропонується прибрати і добавити, а також коментар чому так варто зробити. І ще, пропозиції загального плану- типу, а треба написати ЩОСЬ присилати не потрібно, вважаєте що треба - пропонуйте свій варіант І так пропозиції ( з деякими скороченнями особистого характеру) в додатку
Если Вам понравилась статья, поделитесь с автором сухариком!
Кстати у автора уже 7 сухарик!
+ 0
 

Комментарии  

 
0 #1 Александр Админов 26.12.2014 12:11
Чекаємо пропозицій
Цитировать
 
 
+1 #2 Чуба Олег 29.12.2014 22:05
це для тих кому не подобається слово вірьовка
ukrlit.org/slovnyk/вірьовка
Цитировать
 
 
-1 #3 Андрій Данилейко 05.01.2015 18:33
Денис Цветинович привів багато правильних і розумних змін та доповнень до Настанов.
Напрямок на однозначність і дедуплікації дуже правильний, адже це дуже спрощує "порог входу" для новачків як серед спортсменів так і серед суддів.
Також я вважаю дуже необхідними вказані дрібні правки, які спрощують розуміння і підвищують рівень тексту стосовно норм мови.

Проте з деякими пропозиціями Дениса я не згодний:

2.5.1 ..."Бухта страхувальної мотузки не повинна знаходитись позаду страхуючого учасника."
Таке формулювання призведе до того що спортсменам буде не дуже зручно страхувать, тому що якщо принять "позаду"="за спиною", то в більшості випадків це означатиме що страхуючий не може стати в зручну позицію для виконання цієї вимоги і видавання мотузки без плутанини.

Також хотів би доповнить від себе.
Я вже згадував колись на семінарі, але вважаю що варто нагадать ще раз.

Складається враження що в розділі Настанов "Обладнання дистанцій, етапів", закралася помилка при визначенні величин: мались на увазі кгс, а написано Н:
800Н (ньютон) = 80 кгс (кілограм-сили), для локальної опори. Така опора і не кожну людину витримає :)
2000Н = 200 кгс, для вантажної опори
3000Н для поліспастної опори = 300 кгс, це при тому що переправу можна натягувать згідно настанов до 6 кН
Якщо помилка дійсно є, то потрібно або відкорегувать величину в нютонах (що буде корректно з точки зору системи Сі), або проставить величини в деканьютонах (даН).

Андрій Данилейко. ТК Глобус.
Цитировать
 
 
0 #4 Богдан Пшіка 12.01.2015 22:34
У розділі 6, етап 16 " транспортування потерпілого" нічого не сказано про роботу з легко-потерпілим та робота при підйомі та спуску потерпілого без супроводжуючого .
Також є пропозиція додати технічний етап " Подолання перешкоди із застосуванням горизонтального маятнику". За останні декілька років цей етап поширенно використовуєтьс я на змаганнях різних рівнів, але ніде не прописано проходження і суддівство цього етапу.
Далі вважаю за потрібне додати, у пункт 2.3.8. що до фіксації на етапі спуск по вертикальних перилах, змогу фіксації учасника страхуючим, якщо учасник не рухається.
Цитировать
 
 
0 #5 Александр Админов 13.01.2015 22:28
Цитирую Богдан Пшіка:
У розділі 6, етап 16 " транспортування потерпілого" нічого не сказано про роботу з легко-потерпілим та робота при підйомі та спуску потерпілого без супроводжуючого .
Також є пропозиція додати технічний етап " Подолання перешкоди із застосуванням горизонтального маятнику".
Прохвння до всіх, в т.ч. і до Богдана, пропонуючи ПРОПОНУЙТЕ, а не чекайте що етап хтось опише за вас
Цитировать
 
 
-5 #6 Цветинович Денис 16.01.2015 08:23
До опису подолання етапу "Траверс скельної ділянки або схилу" додав би наступне речення:

"Можливість подолання етапу на командній страховці всіма учасника визначається умовами."

Часто буває так, що деякі траверси простіше з тактичної точки зору долати на КС двійками, а не по поручнях.
Цитировать
 
 
+1 #7 Владимир Трощенко 17.01.2015 16:54
Цитирую Цветинович Денис Олексійович:
Часто буває так, що деякі траверси простіше з тактичної точки зору долати на КС двійками, а не по поручнях.

Денис, мені здається тактика повинна підлаштовуватис ь під документ, а не документ під тактику. за такою логікою треба дозволити йти з нижньою страховкою всій команді на скельному підйому і т.д
Цитировать
 
 
-2 #8 Цветинович Денис 17.01.2015 18:03
Володимире, на рахунок тактики цілком згоден. Я лише мав на увазі, що легкі траверси можна проходити таким чином. Нижня страховка на підйомах - це, як на мене, інше питання.
Цитировать
 
 
+1 #9 Центр туризма 19.01.2015 15:48
давайте еще добавим пунктов 150 и запутаемся полностью
Цитировать
 
 
0 #10 Владимир Трощенко 26.01.2015 22:31
Носилки повинні бути зав’язані відповідно до зросту потерпілого (голова та гомілки можуть лежати на крайніх поперечинах).

Слово "можуть" надо исправить на слово "повинні".
Цитировать
 
 
+1 #11 Цветинович Денис 21.03.2015 19:22
До приміток штрафу "тертя мотузок" варто додати, що штраф не ставиться при терті мотузки по мотузці, яка вільно звисає і не використовуєтьс я в даний момент, як страховка чи самостраховка (тобто тертя не загрожує безпеці учасника).
Цитировать
 

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить



Наши эксперты:

  • Парчевский
    290 (+273)
  • Belka
    60 (+82)
  • Белым Максим
    38 (+67)
  • Некрасов
    6 (+62)
  • Сергей
    26 (+61)
  • Некрасов С.
    32 (+56)
  • Александр
    59 (+52)
  • trovlad
    305 (+43)
  • Николай
    231 (+36)