Баннер
 


Increase Font Size Option 6 Reset Font Size Option 6 Decrease Font Size Option 6

Статьи - Пешеходный туризм   |   Автор: Александр Админов

"Міжобласні змагання серед юнаків з пішохідного туризму „Кам’янецькі скелі” (далі – Змагання) проводяться з метою подальшого розвитку спортивного туризму як ефективного засобу підвищення ролі фізичної культури і спорту у всебічному гармонійному розвитку особистості, сприяння формуванню здорового способу життя учнівської молоді."

Проект положення

про міжобласні змагання серед молоді

з пішохідного туризму "Кам’янецькі скелі"

 

1. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ

Міжобласні змагання серед юнаків з пішохідного туризму „Кам’янецькі скелі” (далі – Змагання) проводяться з метою подальшого розвитку спортивного туризму як ефективного засобу підвищення ролі фізичної культури і спорту у всебічному гармонійному розвитку особистості, сприяння формуванню здорового способу життя учнівської молоді.

Головні завдання змагань:

- пропаганда та популяризація спортивного туризму серед учнівської молоді;

- удосконалення технічної та тактичної майстерності спортсменів-туристів;

- визначення найсильніших команд з техніки пішохідного туризму серед учнівської молоді;

- сприяння підвищенню безпеки змагань та спортивних походів з пішохідного туризму;

- встановлення та поглиблення дружніх зв’язків між спортсменами різних регіонів.

2. ТЕРМІН ТА МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ

Змагання проводяться з 22 по 27 березня 2013 року на березі р. Смотрич в м. Кам’янці-Подільському Хмельницької області.

3. КЕРІВНИЦТВО ЗМАГАННЯМИ

Загальне керівництво підготовкою та проведенням змагань здійснює відділу у справах сім’ї, молоді та спорту департаменту гуманітарної політики Кам’янець-Подільської міської ради

Відповідальність за підготовку та безпосереднє проведення змагань покладається на Кам’янець-Подільську міську ФСТУ, Кам’янець-Подільську міську Станцію юних туристів та головну суддівську колегію змагань, яка запропонована президією Кам’янець-Подільської ФСТУ та затверджена відділом у справах сім’ї, молоді та спорту.

4. ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ТА ПРОГРАМА ЗМАГАНЬ

Змагання проводяться відповідно до:

-      Правил змагань зі спортивного туризму, затверджених Міністерством у справах сім’ї, молоді та спорту 24.04.2008 р. та погоджені Президією ФСТУ 22.03.2008 р.;

-      настанов з проведення змагань з пішохідного туризму, які затверджені рішенням Виконкому Федерації спортивного туризму України 26 березня 2011 року (протокол № 2/2011)

Відповідальність за якість та безпечне використання командного та особистого спорядження несе представник - тренер та самі учасники команд.

Відповідальність за підготовку учасників команд вимогам, необхідним для дотримання техніки безпеки та проходження відповідних дистанцій несуть представники - тренери команд.

22.03. Заїзд та розміщення команд;

Робота мандатної комісії - до 18.00

Урочисте відкриття змагань - 15.00

23.03. Змагання на дистанції „Командна смуга перешкод”, ІV клас

24.03. Змагання на дистанції „Командна смуга перешкод з елементами рятувальних робіт”, ІV клас.

25.03. Змагання на дистанції ????????????? (щодо третьої дистанції, ми хочемо врахувати ваші пропозиції)

26.03. Змагання по скелелазінню (поза програмою змагань)

27.03. Підведення підсумків. Закриття змагань.

ГСК залишає за собою право змінювати програму змагань в бік полегшення.

5. УЧАСНИКИ ЗМАГАНЬ, ВИМОГИ ДО НИХ

До участі в змаганнях допускаються команди Хмельницької області та запрошені з інших регіонів України.

В змаганнях бере участь учнівська молодь не старше 1995 року народження.

Спортивна кваліфікація та вік учасників: відповідно до п.3.3.2 та таблиці 3.1.2. „Правил змагань з спортивного туризму ”.

Всі учасники делегацій повинні мати страхові поліси, від нещасних випадків, дійсні на час змагань та в дорозі.

Склад делегації - до 10 осіб, у тому числі:

- спортивна команда - до 8 осіб, серед яких: основний склад команди 6 осіб (в т. ч. не менше двох дівчат); запасні учасники – 1-2 особи;

- обов’язково 1 суддя, кваліфікація якого не нижча 2 категорії;

- представник-тренер.

Кожен суддя від команди повинен мати каску, зблоковану систему, рукавиці для страховки, 3 карабіни, гальмівний пристрій, електронний годинник і секундомір.

Одяг учасників повинен закривати лікті та коліна, на касках з чотирьох сторін повинні бути нанесені номери від 1 до 6; у капітана, крім номера, повинна бути позначка "К".

6. ПОРЯДОК ТА ТЕРМІН ПОДАЧІ ЗАЯВОК, НЕОБХІДНА ДОКУМЕНТАЦІЯ

Попередні заявки про участь команд у змаганнях подаються до 20 лютого 2012 року за адресою:

32300 м. Кам’янець-Подільський, вул. Довга 3, Станція юних туристів.

E-mail: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

Після цього командам будуть надіслані попередні умови проходження дистанцій та інша додаткова інформація. До 15.03.13 приймаються остаточні заявки на участь у змаганнях та обраний варіант проживання та харчування.

До мандатної комісії команди подають такі документи:

- іменну заявку, завірену лікарем, медичним закладом та організацією, що відряджає;

- класифікаційні книжки спортсменів;

- страхові поліси від нещасних випадків (на всіх членів делегації), дійсні на час змагань та у дорозі;

- паспорти учасників;

- свідоцтво про народження та учнівські (студентські) квитки для учасників молодше 16 років.

7. ФІНАНСУВАННЯ

Фінансування проведення змагань здійснюється згідно з кошторисом відділу у справах сім’ї, молоді та спорту департаменту гуманітарної політики Кам’янець-Подільської міської ради та за рахунок стартових внесків.

Стартовий внесок з команди – 400 грн. (40% складає призовий фонд)

Витрати для участі команд у змаганнях (проїзд, добові, харчування, проживання учасників, представників-тренерів та суддів від команд; прокат, придбання спорядження; страхування членів делегації на період змагань та в дорозі тощо) проводяться за рахунок коштів організацій, що відряджають команди, або інших залучених коштів.

8. УМОВИ ПРИЙОМУ УЧАСНИКІВ

До участі в змаганнях допускаються команди, що успішно пройшли мандатну комісію змагань.

Розміщення учасників змагань в стаціонарних умовах. Про умови проживання та харчування учасники будуть інформовані додатково після подання попередньої заявки на участь у змаганнях.

Команди повинні мати усе необхідне спорядження для участі у змаганнях відповідно до чинних Правил та Умов проведення змагань.

9. ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ, НАГОРОДЖЕННЯ

Результат команди в загальному заліку визначається за меншою сумою місць, зайнятих на всіх дистанціях. У випадку рівності місць, або неучасті команди в одній із дистанцій, встановлюється пріоритет дистанцій:

1.

2.

3.

Результати команд на дистанціях визначаються згідно Умов.

Команди, учасники та тренери, що посіли призові місця в загальному заліку змагань нагороджуються дипломами та призами.

Команди, що посіли призові місця в окремих дистанціях нагороджуються дипломами.

10. ПІДГОТОВКА СПОРТИВНИХ СПОРУД

У відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 1998 р. №2025 "Про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів" підготовка спортивних споруд покладається на їх власників; контроль за підготовкою спортивних споруд та забезпечення безпеки при проведенні змагань здійснює робоча комісія, яка утворена відповідними державними адміністраціями; власник спортивної споруди не менше ніж за 4 години до початку змагань зобов’язаний подати до робочої комісії акт про її готовність до проведення змагань. Невиконання вимог, передбачених цим пунктом, що стали причиною виникнення надзвичайних обставин під час проведення змагань, тягне за собою відповідальність.

11. ТЕЛЕФОНИ ДЛЯ ДОВІДОК

8(03849)2-23-00 д. - Атаманюк Тетяна Петрівна, директор СЮТур, головний суддя змагань.

80979331486; 80637901919 - моб., 8(03849)2-38-63 р.т.

E-mail:kpsutur@mail.ru

8(03849)4-28-11 д. - Тимчук Людмила Павлівна, методист СЮТур, заступник головного судді по оргпитаннях.

80969120422 моб., 8(03849)2-38-63 р.т.


Если Вам понравилась статья, поделитесь с автором сухариком!
Кстати у автора уже 17 сухарик!
+ 0
 

Комментарии  

 
+1 #1 Владимир Трощенко 16.01.2013 10:28
Організатори змагань просять подати Ваші пропозиції по Положенню, особливо цікавить Вашу думку з приводу третьої дистанції
Цитировать
 
 
+1 #2 Денис 16.01.2013 17:10
Крос похід раніше його ставили і він був класний
Цитировать
 
 
+2 #3 Константинов Денис Васильович 16.01.2013 23:28
Підтримую Дениса, що б ставили Крос-похід, адже там відразу проявляються здібності команди по широкому спектору!
Цитировать
 
 
+3 #4 Алекс 16.01.2013 23:39
Настанови вже є новіші.
Цитировать
 
 
+2 #5 Ната 17.01.2013 10:33
На крос-поході якраз не дуже виявляються здібності команди, достатньо 2-х, 3-х толкових учасників, інших можна протягнути баластом. Краще поставити особисту смугу. Або зв’язки. На таких дистанціях працюють всі.
Цитировать
 
 
+1 #6 irishka 17.01.2013 10:35
Я також за крос-похід. На цій дистанції команди працюють абсолютно самостійно, і це для них є великим плюсом. І з того що я чула на цих змаганнях крос-похід був цікавим і технічно складним.
Цитировать
 
 
-1 #7 Владимир Трощенко 17.01.2013 11:58
Я запропонував організаторам провести або естафету звязок, або командну смугу за вибором
Цитировать
 
 
+1 #8 Кам- Под СЮТур 17.01.2013 13:23
Кам-Под СЮТур - організатори змагань.

Є проблеми, щодо постановки кроса - карта стара і ліс сильно вирубується.
Якщо все ж таки будемо схилятись до кроса, то пропонуйте цікаві види його постановки.
Аналогічно і щодо інших дистанцій - пропонуйти їх види (можливо щось нестандартне).
Цитировать
 
 
+1 #9 Денис 17.01.2013 14:49
естафета звязок, цікавоб було на це подивитись
Цитировать
 
 
-2 #10 irishka 17.01.2013 15:10
щось схоже проводять на гірських змаганнях. Ставлять дві дистанції для чоловічої і змішаної звязок. Одночасно стартують дві звязки (однієї команди). Пройшовши певний перелік етапів вони обєднуються і два-три етапи працюють разом.
Цитировать
 
 
+1 #11 Ната 17.01.2013 15:18
ну це не зовсім естафета, так планується ставитись техніка з елементами рятувальних
Цитировать
 
 
+1 #12 Олег 17.01.2013 19:29
я за команду за вибором
Цитировать
 
 
-1 #13 Константинов Денис Васильович 17.01.2013 20:06
Цитирую Ната:
На крос-поході якраз не дуже виявляються здібності команди, достатньо 2-х, 3-х толкових учасників, інших можна протягнути баластом. Краще поставити особисту смугу. Або зв’язки. На таких дистанціях працюють всі.

я з вами не згодний! На кросі команда працює автономно, без допомоги тренера, навіть якщо половина команди тренована, а інша ні то вони не протянуть їх, бо якщо людина не біжить то її не примусиш!
Цитировать
 
 
+1 #14 Ткачук С.В. 17.01.2013 22:47
Цитирую Кам- Под СЮТур:
Кам-Под СЮТур - організатори змагань.

Є проблеми, щодо постановки кроса - карта стара і ліс сильно вирубується.
Якщо все ж таки будемо схилятись до кроса, то пропонуйте цікаві види його постановки.
Аналогічно і щодо інших дистанцій - пропонуйти їх види (можливо щось нестандартне).

Вирубується ліс, а рельєф залишається. В цьому немає проблеми. Проблема в постановці дистанції. Незавжди нові карти відповідають дійсності. Дати командам можливість працювати самостійно, без втручання тренерів(предст авників).
Цитировать
 
 
-2 #15 Дима 17.01.2013 23:15
зделайте крос-поход для связок
Цитировать
 
 
0 #16 Кам- Под СЮТур 17.01.2013 23:33
Як щодо кроса до 12 км????
Цитировать
 
 
0 #17 Владимир Трощенко 17.01.2013 23:46
Цитирую Кам- Под СЮТур:
Як щодо кроса до 12 км????

Категорично проти!!! Нинішні діти взагалі дохлі, тим більше на весні.
Цитирую Дима:
зделайте крос-поход для связок

Єстафета связок это и есть фактически крос поход для связок, преимущество самостоятельной работы остается, а то что 2 вытягивают всю команду исчезает, тут нужна ровная команда. Связки на горных соревнованиях ничего общего не имеют с этим видом дистанций кроме названи
Цитировать
 
 
0 #18 Владимир Трощенко 17.01.2013 23:49
Цитирую Константинов Денис Васильович:
Цитирую Ната:
На крос-поході якраз не дуже виявляються здібності команди, достатньо 2-х, 3-х толкових учасників, інших можна протягнути баластом. Краще поставити особисту смугу. Або зв’язки. На таких дистанціях працюють всі.

я з вами не згодний! На кросі команда працює автономно, без допомоги тренера, навіть якщо половина команди тренована, а інша ні то вони не протянуть їх, бо якщо людина не біжить то її не примусиш!

Наталия, как и я, считает, что на кросе НА ТЕХНИЧЕСКИХ ЄТАПАХ работает 2-3 человека,осталь ные могут быть обезьянками. То что вы говорите о беге, при нормально поставленом крос походе и нормальном ориентировщике бегать нужно не много
Цитировать
 
 
0 #19 Денис 17.01.2013 23:59
а что если поставить крос на котором команда стартует по тройкам и собирается на определённом етапе и бежит дальше вместе
Цитировать
 
 
0 #20 Владимир Трощенко 17.01.2013 23:59
Цитирую Ткачук С.В.:
Цитирую Кам- Под СЮТур:
Кам-Под СЮТур - організатори змагань.

Є проблеми, щодо постановки кроса - карта стара і ліс сильно вирубується.
Якщо все ж таки будемо схилятись до кроса, то пропонуйте цікаві види його постановки.
Аналогічно і щодо інших дистанцій - пропонуйти їх види (можливо щось нестандартне).

Вирубується ліс, а рельєф залишається. В цьому немає проблеми. Проблема в постановці дистанції. Незавжди нові карти відповідають дійсності. Дати командам можливість працювати самостійно, без втручання тренерів(предст авників).

По поводу карты можно согласиться частично,кроме того что карта устарела,в том числе и микрорельеф, я ставил на ней дистанцию неоднократно. Она забеганная, то есть лучше ей дать передохнуть год. Что касается самостоятельнос ти, выучить тактику на каждый отдельный этап не так уж и трудно, как правило в командах с этим проблем не возникают. Другое дело на полосе когда нельзя ждать пока товарищ по команде сделает за тебя или скажет что делать. На полосе в Камянце сильно не подскажешь это не зал, на верх тут не докричишься, а самый верх даже не видно, хотя и тут есть проблема забеганости, я не знаю что начальники смогут придумать нового на этой скале
Цитировать
 
 
+1 #21 Радецький Олександр Олександрович 18.01.2013 11:38
Я за естафету зв'язок, щоб одночасно було 3 різних дистанції і дистанція буде швидкоплина, 3 команди одночасно.
Правда і можуть виникнути проблеми з відсидками при не рівності команд!
Але э і великий плюс, представники і учасники не будуть чекати своэї черги, як на звичайних зв'язках!
Цитировать
 
 
0 #22 Владимир Трощенко 18.01.2013 12:00
Цитирую Радецький Олександр Олександрович:
Я за естафету зв'язок, щоб одночасно було 3 різних дистанції і дистанція буде швидкоплина, 3 команди одночасно.
Правда і можуть виникнути проблеми з відсидками при не рівності команд!
Але э і великий плюс, представники і учасники не будуть чекати своэї черги, як на звичайних зв'язках!

пропонується не зовсім такий вид як ви пропонуєте, стартують всі команди разом, або половина команд, якщо команд буде багато. Це не така дистанція як в Чернівцях
Цитировать
 
 
-2 #23 Константинов Денис Васильович 18.01.2013 12:28
Можно сделать крос по азимуту!
Цитировать
 
 
0 #24 Саша 18.01.2013 15:42
Я за особисту смугу перешкод на виліт або ще цікавіше зробити зв'язки на виліт.
1. Ця дистанція буде швидкоплина, бо працюватиме на дистанції декілька команд.
2. Як правило на Кам.скелях за останні роки не робили чогось подібного..Думаю, що це було б цікаво.
3. Кожен зможе показати на що він здатен окремо від команди.
На мою думку, крос-поход не потрібно ставити, бо навіть того року були зміни в лісі, ніж на карті, а що говорити про цей рік..
Цитировать
 
 
+1 #25 Радецький Олександр Олександрович 18.01.2013 18:10
Цитирую Василенко Александр Николаевич:
Я за особисту смугу перешкод на виліт або ще цікавіше зробити зв'язки на виліт.
1. Ця дистанція буде швидкоплина, бо працюватиме на дистанції декілька команд.
2. Як правило на Кам.скелях за останні роки не робили чогось подібного..Думаю, що це було б цікаво.
3. Кожен зможе показати на що він здатен окремо від команди.
На мою думку, крос-поход не потрібно ставити, бо навіть того року були зміни в лісі, ніж на карті, а що говорити про цей рік..


На виліт буде не рівноціний розподіл учасників, краще естафету зв'язок і вона буде більш цікавіша!!
Цитировать
 
 
-1 #26 Саша 18.01.2013 18:41
Цитирую Радецький Олександр Олександрович:
Цитирую Василенко Александр Николаевич:
Я за особисту смугу перешкод на виліт або ще цікавіше зробити зв'язки на виліт.
1. Ця дистанція буде швидкоплина, бо працюватиме на дистанції декілька команд.
2. Як правило на Кам.скелях за останні роки не робили чогось подібного..Думаю, що це було б цікаво.
3. Кожен зможе показати на що він здатен окремо від команди.
На мою думку, крос-поход не потрібно ставити, бо навіть того року були зміни в лісі, ніж на карті, а що говорити про цей рік..


На виліт буде не рівноціний розподіл учасників, краще естафету зв'язок і вона буде більш цікавіша!!


Да це і є один із недоліків, але я пропоную зробити, щось нове, ну те, що рідко використовуєтьс я. Естафету особисту зробити. Всі 6 учасників однакову дистанцію... Буде взагалі шикарно. Але я думаю що таке ніколи не зроблять.
Цитировать
 
 
+1 #27 PLBC 18.01.2013 19:07
Цитирую Василенко Александр Николаевич:
Естафету особисту зробити. Всі 6 учасників однакову дистанцію... Буде взагалі шикарно. Але я думаю що таке ніколи не зроблять. :lol:

Почему не сделают ???
он я на открытом первенстве клуба (КСО "Суворовец") провожу эстафету минимум 4 года...
Информацию о дистанциях 2013 можно прочитать на сайте
http://www.suvorovets.ks.ua/
(мышкой кликнуть по эмблеме/картинку соревнований...)
Цитировать
 
 
+2 #28 Радецький Олександр Олександрович 18.01.2013 19:09
Цитирую Василенко Александр Николаевич:
Цитирую Радецький Олександр Олександрович:
[quote name="Василенко Александр Николаевич"]Я за особисту смугу перешкод на виліт або ще цікавіше зробити зв'язки на виліт.
1. Ця дистанція буде швидкоплина, бо працюватиме на дистанції декілька команд.
На виліт буде не рівноціний розподіл учасників, краще естафету зв'язок і вона буде більш цікавіша!!


Да це і є один із недоліків, але я пропоную зробити, щось нове, ну те, що рідко використовуєтьс я. Естафету особисту зробити. Всі 6 учасників однакову дистанцію... Буде взагалі шикарно. Але я думаю що таке ніколи не зроблять. :lol:

Якщо всі 6 одну і туж дистанцію, це буде те саме, що просто індивідуалка і значно буде затягувати час, коли один учасник буде йти приблизно10-12хв.
Цитировать
 
 
-1 #29 Саша 18.01.2013 19:48
Цитирую Радецький Олександр Олександрович:
Цитирую Василенко Александр Николаевич:
Цитирую Радецький Олександр Олександрович:
[quote name="Василенко Александр Николаевич"]Я за особисту смугу перешкод на виліт або ще цікавіше зробити зв'язки на виліт.
1. Ця дистанція буде швидкоплина, бо працюватиме на дистанції декілька команд.
На виліт буде не рівноціний розподіл учасників, краще естафету зв'язок і вона буде більш цікавіша!!


Да це і є один із недоліків, але я пропоную зробити, щось нове, ну те, що рідко використовуєтьс я. Естафету особисту зробити. Всі 6 учасників однакову дистанцію... Буде взагалі шикарно. Але я думаю що таке ніколи не зроблять. :lol:

Якщо всі 6 одну і туж дистанцію, це буде те саме, що просто індивідуалка і значно буде затягувати час, коли один учасник буде йти приблизно10-12хв.

Ну не скажи, це буде набагато швидше, ніж просто індивідуалка, як правило люди більше збираються, ніж біжать... А на як на то пішло, то ми що кудись спішимо?)
Цитировать
 
 
+1 #30 Кам- Под СЮТур 18.01.2013 20:17
УВАГА
В ГСК змагань є вакансії: нач. дистанцій, заст. з тех безпеки.
Хто має бажання попрацювати в ГСК пишіть (хто, звідки, суд. категорія).
Надіємось на співпрацю.
Цитировать
 
 
+2 #31 Кам- Под СЮТур 18.01.2013 20:24
Організатори більш схильні до проведнення дистанції звязки ІІІ клас (три двійки одночано стартують по трьох колах).
Доречі в 2009 р. проводилась подібна дистанція.
Цитировать
 
 
+3 #32 Денис 18.01.2013 20:33
а чого не 4 клас звязок ?
Цитировать
 
 
+1 #33 Саша 18.01.2013 20:44
Ну да чом вже не зробити 4 клас?
Цитировать
 
 
0 #34 Радецький Олександр Олександрович 18.01.2013 21:16
Цитирую Кам- Под СЮТур:
Організатори більш схильні до проведнення дистанції звязки ІІІ клас (три двійки одночано стартують по трьох колах).
Доречі в 2009 р. проводилась подібна дистанція.

Вот так буде самий цікавий варіант, який і спочатку пропонував!
Цитировать
 
 
0 #35 Кам- Под СЮТур 18.01.2013 21:19
Цитирую Денис:
а чого не 4 клас звязок ?

Якщо етапи поставити логічно то не вистачає балів (етапи деякі обладнані суддями)
Цитировать
 
 
0 #36 Владимир Трощенко 18.01.2013 21:20
Цитирую PLBC:
Цитирую Василенко Александр Николаевич:
Естафету особисту зробити. Всі 6 учасників однакову дистанцію... Буде взагалі шикарно. Але я думаю що таке ніколи не зроблять. :lol:

Почему не сделают ???
он я на открытом первенстве клуба (КСО "Суворовец") провожу эстафету минимум 4 года...
Информацию о дистанциях 2013 можно прочитать на сайте
http://www.suvorovets.ks.ua/
(мышкой кликнуть по эмблеме/картинку соревнований...)
Таку дистанцію проводило ше з 90 років в залі в Донецьку, а потім підхопили і Керч, і Херсон
Цитировать
 
 
0 #37 Радецький Олександр Олександрович 18.01.2013 21:21
Цитирую Саша:
Ну да чом вже не зробити 4 клас? ;-)

Різниця між 3 і 4класом у важкості проходження може бути мізерною!!
Головне щоб хватало кість балів для виконання!!!
Цитировать
 
 
0 #38 Владимир Трощенко 18.01.2013 21:25
Цитирую Радецький Олександр Олександрович:
Цитирую Кам- Под СЮТур:
Організатори більш схильні до проведнення дистанції звязки ІІІ клас (три двійки одночано стартують по трьох колах).
Доречі в 2009 р. проводилась подібна дистанція.

Вот так буде самий цікавий варіант, який і спочатку пропонував!

Як я зрозумів це Чрновіцький перероблений в Камянці, і потім той щоб був в Осої2008, як на мене те ж хороший варіант. Жаль не буде зовсім орієнтування, у багатьох команд слабке місце, але.. і таке рішення буде зрозумілим\
Цитировать
 
 
0 #39 Денис Євдокимов 07.02.2013 23:47
Чи будуть попередні умови і якщо будуть то коли
Цитировать
 
 
+1 #40 Владимир Трощенко 08.02.2013 00:15
Умови будуть точно, думаю вже незабаром
Цитировать
 
 
+5 #41 юрій 25.02.2013 09:48
Відносно пропозиції по дистанції, яку бажано саме ставити?Наголошу,що важлива не форма "нова і сучасна",не протяжність дистанції, а її зміст.Треба за рахунок планування етапів і дистанції примусити команди збільшіти швидкість в прийнятті рішень , дати фізичне навантаження, жорстко обмежити час (бажано оптимальний) і ускладнити взаємодію між учасниками при подоланні етапів.
А при зменшенні чисельності учсників - задача не ускладнюєднюєть ся , а спрощуюєтся .Нема взаємодії і контролю за ходом виконання завдання.Нема розподілу ролей і командної взаємодії,зменш ується псимхологічне навантаження.
Тому маю пропозицію на знайомій забіганій місцевості зробити довгу дистанцію "Рятувальні роботи" з нестандартними завданнями.
Навантаження довгої дистанції, перевірка спроможності команди на взаємодію між учасниками при нестандартних ситуаціях, завдання оптимальним часом підвищеного темпу подолання дистанції, вирішення завдань підвищеної складності взаємодії учасників - і 2-3 грамотних учасника на команду не спасають ситуацію в цілому.
А карта може бути і забіеана,бо орієтування тоді не стане одним із вирішальних чинників для перемоги.
Стсовно постійно пропагуємого індивідуального стилю в дистанціях -він не ускладнює, а спроощує дистанцію і має місце застосовуватись тоді, коли не всі опанували індивідуальну техніку, яка фактично є тільки першою сходинкою в майстерності.Бо в туризмі складність перешкод не є в походах екстра-супер високою, а на середньому рівні складності перешкод майже всі будуть однакові.Про це свідчать змагання в залах - будь хто за незначний прроміжок часу легко опанує всі індивідуальні прийоми.Саме тому новачки саме в індивідуальних змаганнях мають шанс отримати перевагу або наблизитись до більш досвідчених спортсменів.І саме тому направленість самих змагань можна визначити по наявності індивідуальних дистанцій і етапів.Їх надмірна кількість свідчитиме про цільове призначення змагань для новачків-початківців і перевірки саме їх готовності і опанування індивідуальною технкою.Або , по -іншому - на змаганнях перевіряється опанування учасниками тільки одного з багатьох скадових майстерності.
Цитировать
 
 
+1 #42 Денис 20.03.2013 19:57
Одни из самых холодных соревнований в камянце будут
Цитировать
 
 
0 #43 Денис 27.03.2013 14:14
Не смотря на погоду всеровно соревнования были класные спасибо организаторам!! !!
Цитировать
 

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить



Наши эксперты:

  • Парчевский
    290 (+273)
  • Belka
    60 (+82)
  • Белым Максим
    38 (+67)
  • Некрасов
    6 (+62)
  • Сергей
    26 (+61)
  • Некрасов С.
    32 (+56)
  • Александр
    59 (+52)
  • trovlad
    305 (+43)
  • Николай
    231 (+36)